luni, 22 august 2011

Super piesa!

Deci, stiu ca probabil o cunoasteti deja, dar.. mie mi se pare fabuloasa!
E perfecta , e curata , are versuri absolut superbe .. iar de videoclip nici nu mai vorbesc. Ar trebui sa stiti si voi treaba asta.
Stiu ca de mult voi n-ati mai auzit nimic de Adrian Sina (Akcent), dar poate ca daca nu ati asculta numai Akcent (in formula completa),ati stii si despre fiecare component in parte,cate ceva.
Adrian a scos o piesa cu Beverlei Brown (tipa, despre care, eu n-am auzit niciodata, nimic, in toata viata mea de om, pana la aproape 18 ani) care mie , personal , imi place foarte mult . E vorba despre piesa "I can't live without you". Mesajul piesei acesteia e foarte puternic, unul fara altul nu putem trai, atunci cand e vorba de o dragoste profunda intre oameni. Haideti sa ne amintim cum e sa iubesti , cum e sa-ti fie dor de anumite persoane , cum e sa plangi fara sa stii ce se intampla in jurul tau , cu ceilalti ! Haideti sa va aduc aminte ce frumos e sa te trezesti dimineata cu gandul la "el" , "ea".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu