marți, 18 mai 2010

Cand nu esti tu..

Cand nu esti tu...nu mai e nici marea.
Cand nu esti tu...nu mai vad un zambet.
Cand nu esti tu...intreaga mea fiinta piere sub ochii tai,asa de repede precum s-a nascut.
Cand nu esti tu...incetez sa exist si eu.
Cand nu esti tu...mi-e teama, prea multa teama.
Cand nu esti tu...nu-mi ramane decat sa astept si sa ascult linistea ce ma surzeste.
Cand nu esti tu...respiratia mi-e sacadata de amalgamul de sentimente de dor.
Cand nu esti tu...totul in juru-mi pare mort.
Cand nu esti tu...ochii-mi plang cu lacrimi ce se sparg pe umerii prietenilor.
Cand nu esti tu...degeaba mai exista viata.
Cand nu esti tu...degeaba vine urmatoarea primavara.
Cand nu esti tu...nu vad, nu aud, nu vorbesc, nu simt.
Cand nu esti tu...degeaba ma mai trezesc dimineata cu gandul la "noi".
Cand nu esti tu...peretii imi par prea albi iar camera prea goala.
Cand nu esti tu...degeaba privesc pozele cu tine.
Cand nu esti tu...vara e prea scurta.
Cand nu esti tu...zilele-s prea scurte, iar noptile prea lungi.
Cand nu esti tu...exista seri in care cerul mi se pare c-are margini bine definite.
Cand nu esti tu...nu e Nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu