marți, 18 mai 2010

Simti ce simt si eu?


Simti ce simt si eu? Crezi ca auzi ce aud si eu? Vezi ce vad si eu? Atunci ia-ma de mana si du-ma departe. Intra in mare si ia-ma si pe mine, dar hai sa mergem cat mai in larg, de unde sa ne putem intoarce greu.
Nu ma uita aici, caci daca ma uiti ma voi pierde cu siguranta. Lumea e prea mare iar eu sunt prea mica.
Inima mea e ca un hotel. Nimeni, niciodata, in afara de tine nu a mai pasit vreodata in interiorul lui. Fiecare particica a lui e ca o camera pe care o ocupi tot tu.
Haide canta-mi. As alerga pentru tine fara sa stiu cat timp mi-ar lua, as numara clipele in speranta ca vremea mi-ar creea o iluzie cum ca ziua s-a dus prea repede.
Ia chitara de pe raft, sterge praful de pe ea cu ambele maini. Palmele iti sunt transpirate deci ai sa te murdaresti, dar nu va conta. Acum canta!
Inchide si deschide ochii cu miscari fine, incete. Nu te grabi. Acum uita-te la mine.. zambeste, ti-ar sta mai bine daca ai zambi..Hai sa facem schimb de atingeri.
Coboara scarile casei mele usor si priveste-ma de sus ca si cum mi-ai intinde mana dreapta de acolo si ai dori sa ma iei in brate sa ma duci in camera mea goala. Ne asteapta parfumul de petale, cearseaful curat, pernele catifelate si saltelele aproape intacte.
Vino aici langa mine, priveste si tu pe geam la fel ca si mine, saruta-mi umerii goi, fierbinti si mai saruta-i odata si inca odata si apoi intoarce-te cu spatele la mine. E cald, nu?
Dezbraca-ma incet. Plimba-ti degetele pe spatele meu ud, iar la sfarsit imbratiseaza-ma si hai sa ne pierdem sub patura ce ne inveleste corpurile calde.
Dimineata se termina, dar noaptea incepe din nou. Simti ce simt si eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu