luni, 8 noiembrie 2010

Cuvinte..

Sunt milioane de cuvinte care nu au fost rostite la timp.
Sunt milioane de cuvinte care te-au adus in culmea fericirii.
Sunt milioane de cuvinte care au facut ca timpul sa treaca mai repede intre noi.

Sunt milioane si milioane de ganduri si cuvinte care te-au adus mai aproape de mine si pentru asta le multumesc in fiecare zi.
Cu toate ca vremea trece si ca eu nu mai deschid ochii sa privesc cerul iarna,primavara,vara,toamna, stiu ca in fata mea se desfasoara lucrurile absolut anormal.
Am incercat sa le explic tuturor ca doare prea tare timpul, dar se pare ca nici apa nu ma asculta,nici copacii,nici pamantul si nici oamenii.

E prea frig cand sunt departe si prea cald cand sunt aproape. Sunt indiferenta,si nici asta nu mai doare prea tare. Doare ca zilele sunt prea tacute.
M-am cufundat intr-un somn adanc,iar pupilele mi-s dilatate. In fata mea se ridica un zid impunator.

Toate si nimic sunt imperioase. Cer o rezolvare imediata,si e nevoie acum de mine.
Ma ascund ca asta stiu sa fac cel mai bine,la urma urmei e vorba de cuvinte.

Semnat : A voastra partenera!
You know I love you guys!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu