duminică, 7 noiembrie 2010

Urme de tine ..

Si chiar daca ar fi plouat cu frunze aurii, tot n-as fi observat cat de racoare era afara.
O singura privire si a fost de-ajuns sa stiu ca nici ciocolata calda, nici noptile intregi pierdute la telefon, nici vocea celui mai bun prieten nu ma poate aduce inapoi.
In inima am urme de tine, pe obraji am urme de durere si pe buze am urme de regrete.
Cand privesc inapoi pe strada unde l-am intalnit .. revin sute de amintiri, revin mii de suspine si imbratisari de un metru si inca jumatate de sarutari furate.
Cu tine am invatat sa iubesc si tot cu tine am invatat sa urasc momentele frumoase din trecut.
Mi-e dor de ceea ce putea sa fie si n-a fost, mi-e dor de atingerile tale si de cuvintele pe care mi le sopteai speriat atunci cand aveai sentimentul ca in urmatoarea zi ma vei pierde. Ochii tai lasau lacrimile sa curga mult prea usor, fara niciun cuvant si niciun alt suspin prea maret.
Din pat lipseste cineva,lipsesc mainile cuiva care ma strangeau cu putere in brate , fara sa-mi dea drumu' nici macar pentru cateva secunde, care ma protejau, aruncandu-si aroma peste intreg corpul meu, scufundandu-ma in mii de atingeri.
Sarutarile erau lungi, calzi si dulci..te descriau perfect si reinviau momente si momente, hranindu-te cu amintiri.
Cand iti pierdeai degetele printre firele mele de par spalate de roua diminetilor cand ma trezeam langa tine, tresaream si ma ghemuiam sub plapuma calda, dintr-un material fin, cat se poate de fin. Ma pierdeam mai apoi la pieptul tau si incepea visarea,lunga visare.
Acum ceea ce-a fost odata nu mai este, si tocmai pentru ca nu mai este, am ramas in suflet cu ceva de la tine,cu urme de tine .. cu particele din tine,nu palpabile, ceva ce am pastrat cu atentie in inima,fara sa-i dau drumu' niciun moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu