miercuri, 10 noiembrie 2010

Moment de relaxare . . .

A venit si momentul relaxarii cand pixul aluneca usor pe birou,rostogolindu-se in milioane de directii,mai,mai sa cada de pe birou lovind parchetu' si lasand in urma lui sunete asurzitoare pentru ora tarzie la care blogaresc.
E ciudat ca sunt foarte putine persoane pe mess,e ceva dubiiios. M-am oprit din scris. Gata,e clar,imi dau demisia! E inadmisibil,am scris 4 pagini de caiet studentesc la romana si vreo 10 la chimie,nu se POATE! (ce inseamna sa tragi chiulul?!:">)
Cand va veni vacanta? De abea sta sa se termine primul semestru si sa vina febra cadourilor de iarna si eu deja visez la vacanta Mare. Visez,bine spus, viseeez.

Mai e o luna si vor veni Sarbatorile,ma gandesc cu nerabdare la momentul in care,entuziasmata, ca orice plod de varsta mea,am sa-mi deschid cadoul printre gafaieli profunde. Ard de nerabdare si-n acelasi timp ard de dorinta sa primesc ce-mi doresc : money dudeeeeee! Clar,money!

Cred ca ma intorc la ale mele probleme,destula palavrageala.
Cu stima,
Mig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu