luni, 8 noiembrie 2010

In a bad mood.

Basically, trebuia sa fie o zi cat se poate de frumoasa. Well, wrong!
Ma simt ca si cum de sus de undeva s-ar fi desprins bucati din nori si-ar fi cazut cu o putere incredibila asupra mea punandu-ma la pamant,de unde nu m-am mai putut ridica.
In complexul din fata liceului se pare ca s-a asternut o liniste sacra,nu stiu ce s-a intamplat si care a fost motivul,dar clar nu mai este deloc ca inainte. Superb.
Astazi nu am stat decat o ora la scoala,probabil nici daca as fi ramas n-ar fi fost mai placut. Ora de desen a fost de-a dreptul horror,deoarece nu am putut face altceva decat in mod deliberat, sa ne plictisim in grrrup. Roar,suna nasol !
Ei,oricum,stiti voi fetele : Fii fericita chiar daca nu esti perfecta!
Exista metode si metode sa te eliberezi de iluzia perfectiunii,dar probabilitatea sa reusesc si eu e "imens" de mica. :-D
Speram la o zi colorata,avand in vedere ca am intalnit pe cineva draguuut, foarte dragut.
Urasc Duminicile! Le detest,sunt ultimele zile din weekend all the time si .. it sucks de-a dreptu', dupa urmeaza Luni (ce ziii,vai ce zi! ).
Revenind, dupa scoala .. bineinteles ca am tras o fuga pana la barul unui prieten foarte bun de-al meu si de-al Andrei,unde am mai distins oleaca atmosfera cu o ceasca de cafea fiecare, sau pahare de bere/vin, mai putin eu. P.S. : sunt la cura,fac injectii intravenoase, SUPEEER ! (alergie acuta cu edem :-?? )
Cand am ajuns acasa,scris,vorbit cu Edi,scris, vorbit cu Edi, cu Andra,doua minutele pe-afara la o cigarette ca doua madammmmeeeee ce sunteeeeem and nothing else too special.
Acum urmeaza baia calda,baia foarte calda si revigoranta care ma mai aduce cu picioarele pe pamant (macar ea reuseste s-o mai faca!).
Maine sper sa fie o zi buna,chiar sper, iar daca nu,scurt si la obiect.. :plec in lume ,ceea ce-mi doresc de mult sa fac.
By the waaaay, pentru voi (cei care-mi cititi blogul) : nu bagati in seama toate bazaconiile pe care le scot pe gura. Nu v-am invitat sa-mi cititi tot ghemul asta de povestiri,povestioare,istorisiri s.a.m.d. ci .. doar sa va anunt ce mai e nou in sufletul meu, in magazinul meu de sentimente en-grossss. Va invit aici!
Stiti ca va iubesc, pupici.
A voastra sincera,
parteneraaa! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu