marți, 9 noiembrie 2010

E de cacat .

Toata lumea se invarte si se perinda pe langa mine si se intreaba de ce e atat de cald afara si de ce e asa de frig in liceu.
Chiar daca ajung acasa e cam aceeasi mancare de peste, urletele-s peste tot,ca se aud din camera mea sau din sala de clasa, aceeelasi lucru.
Nu uit niciodata fetele tampe ale colegilor "de breasla" si nici pe cele ale profesorilor neplatiti la timp, care vin la ora uneori doar ca sa calce pe nervi elevii si ii asculta din toate lectiile (nepregatite) posibile si imposibile,doar pentru a-i putea prinde pe picior gresit. Si atunci vine momentu' cand notele de 3 curg in catalog ca apa de la robinet. Si cica un 4 nu strica niciodata,ba chiar te motiveaza! VRA-JELI .
Astazi a fost o zi de ca*at . De fapt, a fost o zi plictisitoare,plina de nimicuri.
Am avut o perioada de o ora cand m-am simtit chiar bine si-mi venea sa zambesc si sa scuip tot felul de cuvinte dulci pe gura,cu dedicatie de la mine pentru toata clasa.
Eu si Andra fugim in curand de toti si daca se va intampla,sigur vom iesi din clasa cu mainile ridicate inspre tavan,afisand pe buze un ras profund,copilaresc,absolut.
Now's the time! Eu ma cam retrag.
Se pare ca seara va culmina frumos totusi, pastrez aceleasi secrete in suflet, si vind orice urme de sentiment.

Va mai astept in magazinul meu !
Cu stima,
Mig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu